THAT WAS ME!bourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nikita Oldert - WaarBenJij.nu THAT WAS ME!bourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nikita Oldert - WaarBenJij.nu

THAT WAS ME!bourne

Door: Nikita

Blijf op de hoogte en volg Nikita

20 November 2008 | Australië, Melbourne

THAT WAS ME!bourne..
Mijn laatste berichtje vanuit de andere kant van de wereld.
De laatste paar dagen heb ik in Melbourne vertoeft. Ik sliep bij vrienden op de bank. Oude huisgenootjes vanuit Wanaka. Heel gezellig.. I like Melbourne. Het is een mooie stad. Deed me een beetje aan Amsterdam denken met al de trams en ik heb lekker in de ronte gefietst.

Ques what?! Ik ben wezen surfen! Eindelijk.. Vanuit Canberra ben ik op de nacht bus gesprongen voor een 10 uur duurende bustrip. Australia is BIG! In Melbourne kwam de surfcompancy my ophalen en zij hadden ook accommodatie voor mij, in een caravan again. En ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. Voor 2 dagen surfkamp, 4 uur surfen op een dag. En ik kan je vertellen dat voelde ik ook echt wel in mijn armen. En ik was best goed haha! Na de 3de x stond ik al op en de tweede dag kreeg ik al een kleiner board. Het is een beetje hetzelde als snowboarden en mijn surfmeester zei ook dat hij kon zien dat ik net 4 maanden gesnowboard heb. Het enige verschil is dat je de golven moet leren lezen. Ik wil het zeker blijven surfen. Het is echt een gave sport!

Verder heb ik nog een penguintripje gemaakt naar Philip Island. Als het donker word komen de penguins terug op het strand in een parade. 'The penguin parade'. Deze kleine beestje zijn zo grappig en schattig. Als ik er aan denk moet ik gewoon lachen.. haha! Jammer genoeg mochten we gaan foto's maken, omdat het een nationalpark was. Maar daar buiten heb ik nog een paar lucky shots van de penguins. Het was een leuke trip, weer wat leuke mensen ontmoet en ik voelde me goed..

Gister heb ik een dagje 'echt Melbourne' gedaan. Afgesproken met wat oude vrienden van Treble cone. Koffie in een van de cafes in Melbourne, lunch in een van de vele restaurants in de city en bier op het strand. 's avonds nog uit geweest.. Veels te veel bier.. Wat zal ik lekker slapen in dat vliegtuig;)

Nog een paar uurtjes en dan gaat mijn trip naar huis beginnen. Tram --> Bus --> Vliegtuig --> Home! Met mijn grote tas, handtas en snowboard op pad.. Dubbel gevoel, het is nu echt het einde, maar ik ben niet verdrietig omdat het blije gevoel van naar HUIS komen toch echt wel overheerst.
Ik ben heel dankbaar voor de kans die ik gekregen heb om iets meer van de wereld te zien, zeker omdat ik zo jong ben. Ik heb volop genoten, heel veel geleerd en ik heb nergens spijt van! Dankbaar dat alles goed is gegaan en dat ik z'n tegekke tijd heb gehad. En ik denk dat ik dit alles vooral aan mezelf te danke heb!

That was me!

Tot gauw mijn lieve schatten..


xxx Kiwinikita oftewel NiKiwi

P.S: Hoop de meeste van jullie te zien op zondag! Party time..

  • 19 November 2008 - 23:00

    Hetty:

    Mens wat zie je er goed uit.
    Je bruist.
    Komt van de bruisende leven dat je leidt.
    'k Vind het ook wel beestachtig, fleurig, je golft van 't een in 't ander.
    Je gaat onderhand weer deze kant op.
    We tellen af.
    Tot gauw!!
    xxx
    Snoekjes

  • 20 November 2008 - 11:07

    Suzanne:

    Lieve nikiwi,
    Hierbij dan ook mijn laatste berichtje (via deze site) van mij!
    Ik heb ontzettend van al je verhalen genoten en kan niet wachten om je vrijdag weer te zien... Je moet er wel wat voor over hebben hoor 6 uur 's ochtends!!! Haha, maar dan heb je ook wat! Zondag ben ik er ook weer bij en hopelijk snel wat quality time alone... NZ bespreken voor noord naar zuid! Fijn dat je er bijna weer bent... Nog minder ander 2 dagen! Mssn zie je dit berichtje wel niet eens!
    Maar dners een hele goede reis, niemand neemt dit je meer af!

    Tot snel meissie!!!

    Liefs,
    S.

  • 20 November 2008 - 11:47

    Je O+O:

    Lieve Nikita,
    Dit is dan toch het laatste berichtje op je site.
    Nu ben je over p/m 16 uur terug in je vaderland en zet je voet op vaste grond.
    Je bent p/m 14 maanden weggeweest, je hebt veel gezien, meegemaakt genoten, vrien
    Den gemaakt enz. enz. En nu moet je het weer doen met ons kikkerlandje en al die fam. En vrienden hier enz. , enz., we hopen dat je het toch fijn vindt om weer onder ons te zijn.
    Via je site met je verhalen en mooie foto’s hebben we allemaal mee kunnen genieten en daar voor heel veel dank. Ondanks dat je zover weg was heb je ons niet vergeten en ons trouw op de hoogte gehouden van al je belevenissen. Je laatste Hotmail hebben we ook net gelezen.
    We wensen je nogmaals een goede vlucht en een behouden thuiskomst.
    Liefs je O+O

  • 20 November 2008 - 15:54

    Mems:

    Hi liefie,

    Super toch nog gesurft...zo vrij als een vogel...nu zit je in de lucht en komt steeds dichter bij ons. Goh lief wat heb ik je gemisd en wat ben ik trots op jou, wat je allemaal gedaan hebt en dat je zo hebt genoten en zoveel nieuwe vrienden hebt gemaakt. Deze reis heeft een nog mooier mens van je gemaakt, dan dat je al was.
    En ik vond je al zoooooooo mooi. Wat zal het wennen zijn met ons allemaal. lieverd tot heel snel WELKOM THUIS

  • 20 November 2008 - 16:53

    Yvonne :

    Terwijl ik dit lees..zit jij al in het vliegtuig op weg naar Huis...

    Welkom THUIS!!! en tot zondag ..

    gr yvonne

  • 20 November 2008 - 18:45

    Mootje:

    Zo, en nu is er ineens weer een jaar voorbij.
    Inderdaad super geweldig dat je alles wat je hebt beleefd mee heb mogen maken.En dat het allemaal zo goed is gegaan,dat is ook mazzel hebben hoor.En dan nu na dat geweldige jaar weer terug naar ons kikkerlandje maar de heimwee naar huis is toch ook wel duidelijk aanwezig.Iedereen weer zien en in je armen kunnen sluiten.
    Wat hebben ze je gemist, maar ook zo GEWELDIG genoten van je fantastische verhalen en je foto's en wat dat betreft heb je echt heeeeele mooie foto's gemaakt waar ik als favoriet toch wel die ene heb voor Siita's 16e verjaardag aan de parachute GEWELDIG WAS DAT.hahaha wat een idee.
    Het was echt een hele leuke manier om via deze site alles mee te kunnen kijken en genieten van alles wat je beleefde.
    Ik hoop dat je een supergoeie vlucht naar huis hebt straks ( trek een warme sweater aan!)en TOT ZONDAG!! :d

    dikke kus Monique

  • 20 November 2008 - 20:55

    Ktje:

    Hi hele, hele lieve Nikita,

    ...Dat was het dan...ruim een jaar geleden begon je aan een enorme reis. Een reis die je je hele leven bij je zal dragen en koesteren. Een avontuur die niemand je ooit nog kan afnemen. En je hebt het allemaal maar mooi gedaan :-)

    Ik hoop je echt heel snel te zien! Heb je TE erg gemist...

    Big hug en kusjes,
    Karianne

  • 20 November 2008 - 21:01

    Robin :

    Surfen!
    vet dat wil ik ook nog eens doen:p
    ik zie je zondag:D
    poepkind(L)

  • 20 November 2008 - 21:25

    Goudvis:

    Dag moppie...

    Kan bijna niet wachten !!!

    TOT STRAKS.... hihi...


  • 21 November 2008 - 09:44

    Wichard:

    zo... indereen die al gezegd hebt dat het laatste berichtje is geschreven....nou hier is dan "de mijne" hihihi... je bent weer helemaal life in Almere aangekomen.... na een goede reis te hebben gehad. Opa', Oma peps en mems weer in de armen gesloten .. we zijn allemaal blij dat je weer thuis bent... big hug, your dad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikita

Dag lieve mensen! Welkom op mijn personelijke profiel. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Liefs, Nikita

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 74865

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 15 December 2014

Canada

10 Juni 2010 - 01 September 2010

Camp USA 2

26 Mei 2009 - 23 Augustus 2009

Camp USA

17 September 2007 - 21 November 2008

Kiwi Nikita

Landen bezocht: