Goede morgen Nederland!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nikita Oldert - WaarBenJij.nu Goede morgen Nederland!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nikita Oldert - WaarBenJij.nu

Goede morgen Nederland!!!

Door: Nikita

Blijf op de hoogte en volg Nikita

25 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Goede morgen Nederland!!!
21 november was het dan zover, KiwiNikita kwam aan op de vertrouwde Nederlandse bodem. Mijn lieve familie en vrienden waren vroeg hun bedje uit gegaan en om 6 uur 's ochtends stonden zij mij al op te wachten. De schatten!!!

Op donderdag 20 november ben ik vanaf Melbourne op het vliegveld gestapt. Een 9 uur durende vlucht naar Maleisië. Daar 3 uur moeten wachten. Ik was natuurlijk harstikke moe, maar ik durfde niet te gaan slapen omdat ik alleen was en ik bang was om mijn vlucht te missen. Dat moesten we natuurlijk niet hebben. Met pijn en moeite ben ik wakker kunnen blijven en aanmaal in het vliegtuig heb ik het opstijgen niet eens meegekregen.. Maar de 13 uur durende vlucht was gehaald, op naar Amsterdam. Ik was eerlijkwaar vergeten hoe lang de vlucht was. Gelukkig zat het vliegtuig niet vol en had ik wat extra stoelen kunnen bemachtigen. Lucky me! Alles bij elkaar is het toch wel snel gegaan en alles op tijd, geen vertraging. Hiep Hoi!!! En toen.. Nederland.. Amsterdam.. Met kleve handjes en kriebels in mijn buik het vliegtuig uit. In de bagage hal kon ik ze al zien bij het raar, een groot spandoek:KIWINIKITA WELCOME HOME. Gaaf he?! Aardig ook dat ze het in het Engels gedaan hebben.
Ik weet mezelf niet zo goed een houding te geven, even gezwaait en toen mijn tassen gehaald. Snowboard gezocht en door de gates. Siita kwam al eerste naar mijn toe rennen.. Het klinkt heel cliché, maar wat is die groot geworden! Lang en ook een echte jonge dame. Natuurlijk papa en mama, opa's en oma en mijn lieve vriendinnetjes.
Tja en toen was ik weer terug.. Gelukkig hadden ze er aan gedacht om mijn winterjas mee te nemen, want ik was in een trui en op mijn slippertjes..
En Nederland heeft mij heerlijk verwelkomt, regen, wind, hagel, sneeuw. Lovely!!?
Zo raar, iedereen praat weer Nederlands en rijden aan de andere kant moet ik ook weer even aan wennen. Ben al betrapt als een spookrijder.. Hihi!

Het is heerlijk om weer thuis te zijn en het voelt allemaal alweer zo vertrouwt met de mensen om mij heen. Alsof ik nooit ben weggeweest en het allemaal niet heeft plaaste gevonden. Ik denk dat ik gewoon even tijd nodig heb en alles even goed moet beseffen.

En dan natuurlijk mijn feestje op zondag. Dat was echt heel leuk om iedereen weer te zien. En daar heb ik ook zo vaak het cliché gebruikt tegen mijn lieve neven en nichten; Goh, wat ben jij groot geworden!? Ik voelde me net een oude tante..
Nu zie ik er ook wel uit al een oude tante met al die extra kilotjes en zullen mijn neefjes en nichtjes ook wel even 2x hebben moeten kijken voordat zij mij herkende. Maar ik voel me top en daar gaat het om!!!

En ook al mijn vriendinnen waren er, zo leuk om ze weer te zien!!!
Voor de meeste van jullie zal het wel even raar zijn om jezelf nu op deze site te zien staan. Maar ik wil gewoon ff laten blijken hoe blij ik ben om iedereen weer te zien. Want dat heb ik toch wel het meeste gemist en ik denk dat is wat thuis, thuis maakt!
Het leek wel een verjaardag en nu met extra aandacht.. Haha! Heel leuk. En dat alles heb ik aan mijn lieve daddy te danken, die daar toch wel erg veel tijd in heeft gestoken. Bedankt pap!

Dit is mijn allerlaatste bericht op: kiwinikita.waarbenjij.nu
Ik wil jullie allemaal even bedanken voor het volgen van mijn avontuur, zo hebben jullie toch een beetje mee kunnen genieten van alle streken die ik heb uitgehaald.
Ik hoop dat jullie net zo genoten heb als ik heb gedaan!!!

Cya later!!!

Heel veel liefs,
KiwiNikita

  • 25 November 2008 - 08:33

    Mootje:

    Dit avontuur was wel SuPeRgeWeLdiG!! :D
    ....nu komen er weer nieuwe avonturen!
    HAVE FUN! xx Monique

  • 25 November 2008 - 09:04

    O+O:

    Lieve Nikita,

    De reis is voor jou fantastisch geweest om nooit te vergeten en je heb ons allemaal mee laten genieten,BEDANKT. meis.
    Je heb ook door dit laatste bericht en foto’s op je site er een mooi slot aangemaakt.
    We zijn allemaal blij dat je weer gezond en wel in ons midden bent.
    We wensen je veel succes met al je toekomstige plannen.
    Liefs van je O+O

  • 25 November 2008 - 10:52

    Hetty:

    He Kietje,
    ´k Heb het niet helemaal droog kunnen houden bij het bekijken van je foto´s.
    ´t Voelt zo goed dat je weer ´thuis´bent en ´t was ook echt super om je weer te zien, ´in´t echt dan´.
    Je neven en nichten vonden het ook geweldig dat je weer in ons kikkerlandje bent.
    Ik wil je nogmaals heel erg bedanken voor al je reisverslagen, ´k heb er echt van genoten en ik wens je alle goeds en heel veel succes bij het oppakken van je ´gewone´leventje hier.
    Dikke klapzoenen van alle Snoekjes xxxxxxxx

  • 25 November 2008 - 11:29

    Suzanne:

    Het was super om je al die maanden te volgen en het was super om bij je aankomst in Schiphol te zijn. Het was het vroege opstaan zeker waard! Geniet van de mensen hier om je heen, maar denk ook vaak terug aan je mooie reis! Dan komt alles straks helemaal goed!

    Tot snel meissie!

    XxX

    S.

  • 25 November 2008 - 12:33

    Mei:

    Hallo Nikita!

    Wij vonden het erg leuk dat je bij ons langs was gekomen (en vereerd :)). Moet nog even aan het idee wennen dat je weer in Nederland bent na z'n lange tijd jou gevolgd te hebben op de mooie foto's aan de andere kant van de wereld. We keep in touch! xxx

  • 25 November 2008 - 16:33

    Yvonne..:

    Jeetje Nikiet..ik zal je reis verhalen gaan missen hoor..maar het was goed om je zondag even te zien..en te zien hoe je nog steeds aan het genieten bent..
    Nu lekker tot rust komen en je plekje weer terug vinden.....
    En misschien kom je nog eens aan een vervolg:)

    Groet yvonne

  • 25 November 2008 - 16:39

    Bente:

    Hoi Nikita,
    Wat bijzonder en fantastisch, dat je heelhuids en zonder problemen zo'n mooi, mooi jaar hebt gehad. Wens je sterkte met "wennen aan thuis", succes bij alles wat je doet/gaat doen en een grote harde schijf om al je herinneringen een plaatsje te geven en tevoorschijn te toveren.
    Bente

  • 26 November 2008 - 13:26

    Je Trotse Zusje:

    Hee lekkerding!!!

    Wat ben ik blij dat jij weer thuis bent!
    Alsof je nooit bent weg geweest!
    Ik heb genoten van de verhalen die jij dit hele jaar hebt verteld!
    Je bent en blijft een topper!

    Dikke kus van mij je Zussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikita

Dag lieve mensen! Welkom op mijn personelijke profiel. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Liefs, Nikita

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 74860

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 15 December 2014

Canada

10 Juni 2010 - 01 September 2010

Camp USA 2

26 Mei 2009 - 23 Augustus 2009

Camp USA

17 September 2007 - 21 November 2008

Kiwi Nikita

Landen bezocht: